lifefucksusall

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det kan jag men jag "Kan inte fatta" att Taylor har ändrat på Harry. Det är ju tredje gången han sviker oss? Det här måste få ett stop!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 


Jag vaknar ganska tidigt på morgonen. När jag vänder mig mot andra sidan av sängen så är såklart Taylor inte där... Jag suckar och tar på mig ett par jeans och en tröja. Det första jag märker när jag kliver upp är att mobilen blinkar. Jag tar upp den och kollar,

 

 

Louis: Harry, we need to talk. At 10:00 am I'm going to be In the New Yorks park, you know where to meet me..

21:16


Jag kollar på klockan. Den är 09:48! Jag skyndar mig ut och tar bilen ner mot parken.

När jag är där så har såklart våra fans jagat bilen. Men dom vet inte vart i parken jag ska vara så jag skyndar mig dit.

 

 

- psst! Harry, Viskar Louis vid ett par buskar.

 

 

Jag skyndar mig dit sen skyndar vi oss vidare till en stor staty. Vi har ett gömställe i den bara för mig och Louis.

 

 

- Hey Lou! Säger jag och kramar honom.

 

 

Louis rycker ifrån och kollar ner i backen.

 

 

- Harry, this Is going to be hard to say because you're my best friend In the whole world...

 

- Lou, what Is It? Frågar jag.

 

- You need to break up with Taylor, Svarar Louis.

 

 

Jag fattar inget? Louis är ju min bästa vän och borde stötta mig vad som en händer!?

 

 

- You're kidding right!? Säger jag.

 

- Harry... You're skipping days In the studio and now our boys night? What Is It next, Liam birthday!? Frågar Louis besviket. She have turned you In to someone who looks like my bestfriend but Isn't!?

 

- Yeah you too! You should support me no matter WHAT? I love her! Svarar jag.

 

- I know. But Harry, she's going to hurt you and then It's too late. Please Harry listen to me!? Säger Louis.

 

- No! I can't believe this! She had right all this time? Säger jag.

 

- What do you mean? Frågar Louis.

 

- Taylor said that you guys wouldn't support me when we got back together. She had right! Svarar jag.

 

- Harry, don't you see what she's doing!? Säger Louis... Ha...

 

- NO! Don't. Our friendship Is over... Säger jag.

 

- What?

 


Jag vänder mig om och går. Jag älskar Louis men han har sårat mig så mycket nu...

 

 

 

 

 

Louis perspektiv:

 

 

Det har gått tre veckor nu sen jag och Harry har pratat. Jag tror inte ens att någon av oss har pratat med honom. Alla är hemma hos våra familjer vid det här laget. Jag har inte pratat med någon på en vecka. Jag har bara legat i sängen. Datorn kan jag inte gå in på för då står det att "One Direction have split up" Och det är lika på tv:n. Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt land tillsammans och att dom hade... Förlovat sig. Tårarna rinner ner från mina kinder när jag tänker på det.

 

 

Kanske det är bäst såhär? Eller?...

 

 

 

Pissed kapitel, i know... Kommentera?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards