lifefucksusall

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Emma Pettersson - 15 januari 2013 15:55

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi går ner till killarnar våning och....

 

 

- Harry? Frågar jag och ser han med sin tunga långt ner i Taylors mun....

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

 

 

 

*Före*

 

 

- Taylor, why are you here? Frågar jag besviket.

 

- I want you Harry, I've missed you! Svarar Taylor och ler.

 

- You left me remember? Säger jag.

 

 

Helt ärligt? Jag var förälskad i Taylor och är det fortfarande. Men jag lät henne komma och gå när hon ville och en dag stack hon med sitt ex... Jag trodde aldrig att hon skulle komma tillbaka och sen träffade jag Aria.

 

 

- I know and I'm sooo sorry! It was a mistake! Säger hon.

 

- I want but I can...

 

 

Jag hinner inte säga mer innan hon kysser mig. Mitt hjärta säger nej men mitt huvud säger ja. Såklart lyssnar jag på tankarna och kysser tillbaka.

 

 

- Harry?

 


Jag rycker ifrån och ser Aria och Eleanor...

 

 

- Harry what the ... are you doing? Frågar El förvirrat.

 

- Well we're back together! Svarar Taylor.

 

- No offense but I wasn't talking to ... you, Säger El.

 

- Harry I need to talk to you... Säger Aria helt blek i ansiktet.

 

 

 

 

 

Arias perspektiv:

 

 

 

 

Vi går in på hotellrummet och pratar.

 

 

- So you and Taylor are back together? Frågar jag.

 

- Yeah i guess, Svarar Harry.

 

 

- But you kissed me? Why!? Frågar jag med tårar i ögonen.

 

 

Det gör ont att veta att hon är den han väljer före mig.

 

 

- I'm sorry...

 

- She's wrong for you! I love you and I always have!? She doesn't deserve you? Säger jag och sätter mig ner o tar Harrys händer.

 

- Yeah? What about you? Frågar Harry och ställer sig upp.

 

- What do you mean? Svarar jag.

 

- Don't you know that I've always loved you too? And you left you too! With that guy Henry or something!? Säger Harry argt.

 

 

Jag och Harry gillade varandra förut. Men han skulle ut på turné och frågade om jag kände något och allt blev så fucked up!

 

 

- I made that up! Säger jag.

 

- Okay but look what happened? I love her I'm sorry... Säger Harry och går mot hallen.

 

- You will regret this.. And when you do, I won't be here... Säger jag och går ut.

 

 

Taylor och Eleanor står utanför ivriga för att veta vad som hänt.

 

 

- Congrats you got him, Säger jag till Taylor.

 

- Of course, Svarar hon och hånar mig.

 

- Wait, Säger jag och greppar tag i hennes arm. Just.. Don't hurt him.

 


Hon rynkar pannan och går in till Harrys rum.

 

 

- What happened? Frågar El.

 

 

Jag ignorerar det och trycker på min våningsknapp i hissen innan hon hinner med. Jag andas tungt och torkar tårarna men hur jag än försöker rinner det mer. Så fort som hissen öppnas så springer jag in på mitt rum.

Eleanor har redan ringt en av killarna i bandet. Det knackar på dörren men jag öppnar inte. Då öppnas den och in kommer Liam.

Han har alltid varit som min andra halva. Nästan som El men mer än Harry.

 

 

- Hi babe, Säger han och sträcker ut armarna.

 

 

Jag springer in i hans famn och berättar allt.

 

 

- I'm going to talk to him I promise! Säger Liam efter.

 

- Please don't. And I'm going to my mom's anyway, Säger jag.

 

- Can't you stay? Frågar Liam.

 

- And see Haylor every day? Shouldn't think so, Svarar jag och torkar tårarna.

 

 

Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Louis och Zayn...

Innan jag stiger på ger jag dom en sista kram.

 

 

- I love you, Säger jag.

 

- You too, Svarar dom.

 

 

Nu är det försent att vända om...

 

 

 

 

 

Förlåt för skit kapitel men allt fucka up sig igår och jag måstade skriva om. Men snälla kommentera här och på DW? Då vet jag att ni fortfarande tycker om min FF!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards