lifefucksusall

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emma Pettersson - 6 januari 2013 12:58

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harry: Do you like someone in the band? More than a friend..?

Jag: Maybe, I don't know...

 
Såklart kunde jag inte säga ja och att det var han... Jag är så inne i att skicka med Harry att jag inte märker att filmen är slut. Klockan är 23:22 och Eleanor har redan somnat.

 

Harry: Who??...

 
Jag ser att han har skickat det men jag kan inte trycka upp det för då ser han ju att jag har läst det men inte har svarat... Så jag raderar det, det är bäst att inte Harry får veta... I alla fall inte än, men när i såfall?? .....

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Arias perspektiv:

 

 

 

- Well, I'm done. What about you? Frågar Eleanor och lägger ner sista resväskan.

 

 

Vi kommer säkert ha 20 resväskor tillsammans så mycket som vi packar. Nej men om vi ska vara seriösa så blir det väl 10...

 

 

- I have just a few more things to pack but you can call the taxi! Svarar jag och springer upp för att packa resten.

 

 

Det sista jag har kvar är från smink till kläder och från kläder till... Vad i..? Jag tar upp något som ligger under sängen. Jag ler med tårar i mina ögon.. Det är en bild på mig och min pappa när jag var 10. Han dog när han var ute i krig och det här är den sista bilden jag tog med honom...

 

 

- Aria! The taxi Is..! Here... Säger Eleanor från hallen och går in i mitt rum.

- Sorry, I forgot the time.. Svarar jag och lägger tillbaka det. I'm done now.

 


Jag reser mig upp och tar med mig väskan.

 

 

- Hello!? Are you coming or not? Frågar jag.

 

 

Eleanor vänder sig om, ler och följer efter mig ner. Hon går ut med väskorna, jag står kvar och släcker lampan sen tar jag mina väskor och går. Vi är halvvägs till flygplatsen och jag hade rätt, det fanns inte plats för väskorna där bak så vissa är med oss i baksätet och en i framsätet.

 

 

Harry: Where are you?<3

 

 

OMG Harry skickade ett hjärta till mig, FANGIRL..!! Eller, som en normal människa skulle tänka, "Vad trevligt av honom" :P

 


Jag: We'll be there soon, just about 5 minutes.<3

 


Jag måsta skicka ett hjärta till honom annars tror han ju att jag är... Eller nja..

 


Harry: Aria.. You didn't answer my question yesterday..?<3

 


Snyggt Aria.. Vad ska du säga nu då!? -.-'

 

 

Jag: What question..?<3


Harry: Who you like in the band more than a friend..?

 


NEJ! Nu har jag gjort något! Han slutade skicka hjärtan! ;( Naw...

 

 

Jag: Um.. I can't say that.. We're here now so...

 


Bilen stannar och vi går ut. Fuck.. Killarna står bara några meter ifrån och väntar...

 

 

- Hey girls!! Säger Liam och vinkar.

- Hi Liam! Säger jag och ler.

 

 

Louis går fram och kysser Eleanor. NAAAAAAAW! Cutest couple EVER!

 

 

- I've missed you, Säger han när dom kramas sen viskar han något i hennes öra som får henne att fnittra till.

- So.. I'm like invisible now? Frågar jag.

- Hi A (Louis är den ända som får kalla mig det..), Svarar Louis och ger mig en stor kram.

 

 

Han trycker hårdare och min lilla kropp klarar inte mer.

 

 

- Lou! I..Can't..Breath... Säger jag.

 

 

Han släpper och jag tappar nästan andan.

 

 

- Oh my gosh sorry A! Säger han häpen.

- It's okay! Svarar jag och ställer mig rakt igen.

- Aria, I have to take you to Nandos so you can thick you up more! Säger Niall och skrattar.

- I'm not that thin! Svarar jag.

 

 

Dom skrattar och vi skyndar oss till flyget.

 

 

 

 

*När flygplanet är uppe i luften*

 

 

Eleanor och Louis sitter bredvid varandra med Zayn som sover. Liam och Harry sitter och pratar, jag? Niall? Ja han pratar i sömnen så jag reser mig upp och går till toan. Asså inte toan utan ställer mig utanför..? Ja ni fattar nog vad jag menar xD

 

 

- I've notice that you have avoid me sence I asked you "that" question? Säger Harry och ställer sig mittemot mig. Eller kanske en meter ifrån.

- I havn't!? Svarar jag.

 

 

Harry kollar på mig med en min jag inte gillar...

 

 

- Well IF I have which I have not! What are you saying next?? Frågar jag.

- That IF you have what you're saying you havn't but I know you have, so maybe you havn't answer because I'm the guy you like? Svarar Harry.

 

 

Det tar en stund för mig att memorera orden eftersom jag inte är smart...

 

 

- Phaha, It's not.. I't can't be.. You're saying...? Phaha.... (awkward...) Stammar jag.

- You're sure? Frågar Harry och ställer sig några centemeter från mig och stirrar mig sexigt i ögonen.

- Well... I guess... Svarar jag och kollar ner på hans läppar som är några MILLImeter ifrån mina.

- Not a answer, Säger Harry och tar sin hand bakom min rygg och trycker mig allt närmare.

 

 

Jag kan känner hans varma andetag mot mig. Det luktar.. mint??

Jag biter mig i läppen och det är då han kysser mig. Jag har aldrig kunnat gissa att det här är så det känns när man kysser honom. Mjukt och såååå underbart. Jag kan känna hans tunga smita in i min mun, jag möter den lika snabbt och vi leker med dom.

 

 

- Well this Is just wonderful! Säger Zayn och ler.

 

 

Vi drar ifrån och jag smiter iväg...

 

 

 

 

 

KOMMENTERA!! :DDD

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards