lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Tävling + prolog

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!

 

 

 

 

 

 

Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic..

"Back Together"

Vinnarna är:

Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1)

Och Tova (Emily) som blir tillsammans med Niall (huvudrollen nummer 2)

Tack ni andra som tävlade! Jag är ledsen om ni inte blev valda och hoppas att ni läser ändå! Xoxo Emma.

 

 

 

 

 

Prolog

 

 

 

Sommaren var över och Louis var hemma efter sex månader av turnén Take Me Home. Cassie, som var Louis kusin hade tittat förbi för att träffa honom efter månader med bara samtal och sms. Cassie's bästa vän, Emily följde också med eftersom hon kände honom minst lika bra som Cassie. Såklart trodde dom att Louis skulle vara ensam, men han hade med sig sina 4 bästa vänner, Liam, Niall, Harry och Zayn. Cassie och Emily får träffa det hela världskända pojkbandet One Direction och snart sprids kärleken mellan Emily och Niall, Och Cassie och Harry. Det Louis, dom andra pojkarna och Emily inte visste var att förra året hade Cassie redan träffat Harry, men allt fick ta slut eftersom dom båda trodde det var för det bästa. Men nu träffas dom igen och snart sätter känslorna igång. Men gillar verkligen Louis att hans bästa vän kladdar på hans kusin? Inte..? Jag pressenterar min nya fanfic "Back Together"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Av Emma Pettersson - 15 januari 2013 15:55

A Song To Remember                   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Vi går ner till killarnar våning och....     - Harry? Frågar jag och s...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards