lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

kapitel 9

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Louis och Zayn...

Innan jag stiger på ger jag dom en sista kram.

 

 

- I love you, Säger jag.

 

- You too, Svarar dom.

 

 

Nu är det försent att vända om...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

 

 

Det har gått en månad sen Aria åkte tillbaka till London där hon egentilgen bor. Tanken på att jag sårade henne får mig att må dåligt. Hon var det perfekta tjejen för mig, men jag gjorde mitt val...

 

 

- Hey Harry honey! Säger Taylor från hallen.

 

- Hi, Svarar jag.

 

- Look what I got, Säger hon och tar fram en svart läder jacka.

 

- Taylor you didn't need to... Börjar jag.

 

- Of course I did!? You need to look sexy tonight, Avslutar hon.

 

- Why? Frågar jag.

 

- We're going to meet Selena and Josh (hutcherson), Svarar hon.

 

- Sorry but I can't. The boys and I are...


- Harry, babe.. I'm your girlfriend, remember? Säger hon. And who do you put first? Girlfriends or friends?

 

- But we always do something together when we have time over? I mean, I've already skipped two times when I were supposed to be In the studio? Säger jag.

 

- Okay Harry, go! Like i give a fuck... Svarar Taylor och är påväg ut från hotellrummet.

 

- Wait! Ropar jag.

 

 

Jag vet att jag inte borde vara så krypande men...

 

 

- Count me In, Säger jag.

 

 

Hon ler brett och går.

 

 

 

 

 

Louis perspektiv:

 

 


Vi väntar vid stället när vi skulle möta Harry. Vi har typ väntat i en halvtimme,

 

 

- Look Louis he's not coming... Säger Liam och klappar mig på axeln.

 

- No! He's coming! It's Harry guys? He's coming.. Svarar jag även om jag vet att han inte kommer att komma.

 

 

Då får jag ett sms från honom. Jag ler brett men leende försvinner lika fort.

 

 

Harry: Sorry Lou but I don't feel so well.. I'm so sorry! Xx

 


Jag suckar och trycker ner mobilen i fickan. Killarna har också sätt sms över mina axlar.

 

 

- Lou we can go without Harry? Säger Zayn.

 

- No... I don't feel so well either, Svarar jag och går.

 

 

*På mitt hotellrum*

 


Klockan är 21:12 och Eleanor har somnat. Jag ligger bredvid henne och flippar genom kanalerna på tv:n. Jag stannar på en kanal som Taylor är på. Men tydligen är hon inte ensam...

 

 

- So Taylor you're here with Harry Styles from One Direction, Were Is he? Frågar tjej bredvid henne som heter Laila.

 

- He's with Selena and Josh, Svarar hon och ler.

 

 

Fy.. Jag hatar henne..

 

 

- Can I ask you something? Frågar Laila.

 

- Sure, Svarar Taylor.

 

- Selena comfirmed that It was over between Justin and her, how Is she? Frågar hon.

 

- She's okay. I mean maybe a little bit sad but I don't know, Svarar Taylor.

 

 

"I dont know" hon menar ju "I don't care"...

 

 

- And Is It a big thing between you and Harry? Frågar Laila.

 

- We'll see, Svarar Taylor och ler en sista gång mot kamran och går.

 

 

Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det kan jag men jag "Kan inte fatta" att Taylor har ändrat på Harry. Det är ju tredje gången han sviker oss? Det här måste få ett stop!

 

 

 

 

Kommentera?? :D

 
 
Joanna

Joanna

20 januari 2013 22:57

Gryymt, när kommer nästa upp? + ett tips till nästa kapitel, skriv lite längre kapitel, det blir roligare att läsa då :)

http://jojjoofsweden.blogg.se

Emma Pettersson

21 januari 2013 15:26

Tack! Jag vet inte men möjligen om två dagar!
Jag vet att ni vill ha längre men jag kan inte skriva så mycket! Sorry :/

 
Fanny

Fanny

20 januari 2013 23:56

Mer... Så sjukt bra <3

http://elfving.blogg.se

Emma Pettersson

21 januari 2013 15:26

kommer! Tack!! :)

 
Ingen bild

Gabbi

21 januari 2013 08:09

Meer

Emma Pettersson

21 januari 2013 15:26

:DDDD

 
Ingen bild

eddie

21 januari 2013 21:14

Mera super bra!!

Emma Pettersson

23 januari 2013 21:16

Tack!!

 
fridaa

fridaa

23 januari 2013 21:29

OMG MEEERR SUPER BRA!! ÄLSKAR DENNA FAN FIC!

http://www.niallerhazzafanfic.blogg.se

Emma Pettersson

24 januari 2013 17:20

Tack!! :DD

 
Ingen bild

Mickis

24 januari 2013 14:56

Jätte bra! När kommer nästa? (:

Emma Pettersson

24 januari 2013 17:21

Tack! Jag vet inte xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 15 januari 2013 15:55

A Song To Remember                   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Vi går ner till killarnar våning och....     - Harry? Frågar jag och s...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards