lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

kapitel 7

Av Emma Pettersson - 12 januari 2013 10:03

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Då knackar någon på dörren. Louis reser på sig och går ock öppnar.

 

 

- Where is he?

 

- In the livingroom..

 

- Well can i come in??

 

- I don't know... Hey stop!

 


Hör jag Louis ropa. In kommer en välkänd tjej.

 

 

- Hi Cutie!

 

- Taylor...!?

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 


Arias Perspektiv:

 

 

 

 

- Well, you've been busy I see? Säger Taylor och sneglar på mig.

 

- Taylor what are you doing here? Frågar Harry.

 

- I was already here and when I found out that you guys were here.. Well I wanted to see you Harry, Svarar Taylor och ler. I'm Taylor as you see.

 


Hon sträcker ut handen och ler "osyldigt"...

 

 

- Hey? I don't bite ;)

 

- I'm Aria their friend, Säger jag och reser mig upp och tar handen.

 

 

Lite senare har Harry och hon gått in ut för att prata. Vi gick också ut men inte med dom... Jag, El, Liam och Louis sitter på Starbucks och pratar. Tydligen så vet inte fansen att vi är i New York men snart får dom nog reda på det.

 

 

- So... Harry and Taylor ha? Frågar jag och kollar på Louis.

 

- Harry and Taylor what? Frågar han.

 

- Are they like, dating? Svarar jag.

 

- NO!? Säger Louis argt.

 

- What Louis Is trying to say Is, We don't know... Säger Liam och trycker ner Louis lite eftersom dom sitter bredvid varandra.

 

- You don't know? Frågar jag och tar en klunk av min kaffe latte.

 

- Well.. They've been hanging out but just like friends, Svarar Liam. Then the kiss happened..

 

- What kiss? Frågar jag och ställer ifrån mig muggen.

 

- Nothing! Aria lets go, just the two of us! Säger Eleanor och reser på sig.

 

 

Jag följer efter och vi går på gatan i New York.

 

 

- Please tell me, Säger jag och stannar efter några minuters grubblande.

 

- Why, there's nothing to tell? Svarar El.

 

 

Jag kollar på henne surt och jag vet att det finns en hemlighet bakom hennes fejk leende.

 

 

- We can't talk here, Säger hon sen och vi går åter igen till hotellet.

 

 

Eleanor står i köket och fyller i två glas med vatten. Hon kommer in till vardagsrummet och sätter på tv:n.

 

 

- Now please tell me, Säger jag.

 

- Before we came to Los Angeles, we were in London. And while we were there. Harry and Taylor started to see each other. 

 

- Like dating? Frågar jag.

 

 

- Yes... Svarar El. And then they were more than friends. But not together either. Louis talked to Harry because you know how Harry can be. If he's in love he's blind. And we all know how Taylor ARE... Harry refused and it became a little more comlicated.. And then before Harry left, he said to her that he's coming back for her and they kissed...

 

 

- But why did he kissed me? Viskar jag och tänker inte på att Eleanor hör mig.

 

- Wait what!? He kissed you? Frågar hon.

 

- Yeah...? Svarar jag.

 

- And you were going to tell me when? Frågar Eleanor.

 

- Sorry... Säger jag. Come on, I need to talk to Harry!

 


Vi går ner till killarnar våning och....

 

 

- Harry? Frågar jag och ser han med sin tunga långt ner i Taylors mun....

 

 

 

:( xD


 
 
Ingen bild

Gabbi

12 januari 2013 10:52

MERMEEEEEEERRR

Emma Pettersson

12 januari 2013 11:05

kommer kke imorgon :D

 
Ingen bild

eddieish

12 januari 2013 17:40

Omg !:'( Mera!!<3

Emma Pettersson

12 januari 2013 17:48

Kommer imorgon :D

 
Ingen bild

Ida

12 januari 2013 19:37

Mmeerrr

Emma Pettersson

13 januari 2013 12:42

Kommer kke idag! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards