lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

kapitel 6

Av Emma Pettersson - 9 januari 2013 15:19

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag kan känner hans varma andetag mot mig. Det luktar.. mint??

Jag biter mig i läppen och det är då han kysser mig. Jag har aldrig kunnat gissa att det här är så det känns när man kysser honom. Mjukt och såååå underbart. Jag kan känna hans tunga smita in i min mun, jag möter den lika snabbt och vi leker med dom.

 

 

- Well this Is just wonderful! Säger Zayn och ler.

 

 

Vi drar ifrån och jag smiter iväg...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 


Harrys perspektiv:

 

 

 

 

- So.. Are you like together? Frågar Zayn och ler brett.

 

 

Jag suckar och skakar på huvudet.

 

 

- It's, difficult... Svarar jag och sätter mig på... Liams resväska.

 

- No It's not? If you like then ask her out? Säger Zayn.

 

- Nah she don't like me like that, Säger jag och möter hans blick.

 

- What tha... DUMBASS!? Of course she likes you!? No wait she just kissed you for fun! Säger Zayn med palmface..

 

- But...

 

- Stop It Harry... Just think about It?

 

 

Han klappar mig på axeln och går ut till dom andra.

 

 

- Please take your seets, We're landing In 10 minutes! Hör jag en kvinna säga och jag gör som hon säger.

 

 

 

 

 

*Efter vi landat och kommit hem till oss*

 


Emma försöker ignorera Zayns blickar och leende, mina med... Vi sitter i vardagsrummet med ballkongen uppen eftersom det var lika varmt som en öken inne i lägenheten.

 

 

- So...? Säger Louis.

 

- So what now? Säger Liam.

 

- I know! We can talk about Emma and Hazza! Säger Zayn och ler.

 

- What about them? Frågar Liam.

 

- Well on the plan..

 

- Shut up Zayn! Säger jag irriterat.

 

 

Emma ler mot mig för första gången idag. Jag ler tillbaka fast alla märker.

 

 

- Omg!? So what your a couple now? Frågar El.

 

 

Jag kollar på Emma och hon svarar,

 

 

- I don't think so?

 

 

Louis kollar på mig besviket. Inte som han är besviken och sur men som han är besviken på att jag inte har pratat med henne.

 

 

- Louis can't we all go out to the city? Frågar El.

 

- Well that's a lovely idea! Svarar Liam.

 

 

Så knackar någon på dörren. Louis reser på sig och går ock öppnar.

 

 

- Where is he?

 

- In the livingroom..

 

- Well can i come in??

 

- I don't know... Hey stop!

 


Hör jag Louis ropa. In kommer en välkänd tjej.

 

 

- Hi Cutie!

 

- Taylor...!?

 

 

 

 

 

 


Jag är inte arg på Taylor eller hatar henne men i den här boken kommer inte någon ''gilla gilla'' henne....

 
 
Ingen bild

eddie

9 januari 2013 16:42

OMG MERA!!!<3

Emma Pettersson

10 januari 2013 19:11

Kommer kke imorgon eller iknäll :D

 
Ingen bild

Cassandra

9 januari 2013 17:19

MEEEEEER :D

Emma Pettersson

10 januari 2013 19:11

kommer ikväll eller imorgon! :D

 
Ingen bild

Ida

10 januari 2013 03:50

Mmmmmeeerrrrr

Emma Pettersson

10 januari 2013 19:11

kommer ikväll eller imorgon :D

 
Ingen bild

Tove

25 januari 2013 09:29

Jag blir jätte förvirrad? Ibland skriver du Emma och ibland aria men det är väl samma person?

Emma Pettersson

26 januari 2013 11:16

Sorry. Alla ff jag haft handlar om en Emma och helt plötsligt skriver jag om en ny. Jag är ledsen om det blir förvirringar för jag vill absolut inte att det ska hända!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards