lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Kapitel 3

Av Emma Pettersson - 31 december 2012 15:16

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Arias perspektiv:

 

 

 

Jag står i hallen och väntar på Eleanor. Vi har bestämt att hon ska sova över exakt som förut. Bara vi två, jag har verkligen saknat det...

 

- Well... See you tomorrow and you too Aria! Säger Louis och kramar om henne.

 

Dom är det sötaste paret i världshistorien! Jag kramar om Louis, Liam och Zayn och väntar på Niall ska komma så jag kan få krama om den söta irländaren.

 

- Goodbye Aria, Säger han och kramar mig.

- Goodbye Niall... Svarar jag. Uhm.. Niall I will see you tomorrow you know?

- I know, Säger han.

- Maybe you should let go of me then? Frågar jag.

- Sorry! Svarar han och släpper.

 

Jag ler och kollar efter Harry.När jag inte ser honom så öppnar Eleanor dörren och vi börjar gå.

 

- WAIT! I WANT MY HUG! Ropar Harry bakom mig.

 

Jag ler brett och vänder mig om. Han flyger in i mina armar.

 

- See you tomorrow, Säger han.

- Yeah, Svarar jag.

 

Kramen tar slut och jag trycker på hissknappen.

 

- Aria? I'm glad you're joining us to New York, Säger Harry och ler.

 

Jag ler det bretaste leendet jag någonsin lett plus det fulaste då...

 

 

*Hemma hos mig*

 

Jag kollar ut genom fönstret och ser fans på gatan.

 

- El, you're fans Is here... Säger jag och vänder mig mot henne.

 

Hon ligger på min säng med en tidning framför sig.

 

- I don't think they're just here for me..? Svarar hon.

- They can't be here for me? I'm... Nobody, Säger jag och sätter mig bredvid henne.

- Well, you're not nobody to them, Säger Eleanor och ler.

- Should we say hello or something? Frågar jag.

- No let them be... If we do that there's going to be more fans out there. Believe me I've done that mistake, Svarar hon.

 

Jag reser mig upp och kollar ut genom fönstret en sista gång. Eleanor hade rätt, fansen börjar lämna huset. Då kurrar min mage, jag kollar på El och frågar,

 

- I'm hungry. What do you want to eat?

- I don't know, surprise me! Svarar hon och läser vidare.

 

Jag går ner och hämtar telefonen. Jag kollar i telefonkatalogen och ser en kinaresturang som lämnar maten vid dörren. Den är tydligen ny så jag ringer och beställer.

Medans jag väntar sätter jag på tv:n.

 

- This Is The Voice (kom inte på något annat) ! As you all know the famous band One Direction is here in LA, but they're not alone! On this pictures can you see Louis girlfriend Eleanor and a girl sneek out of their hotel. Who is that girl? We're going to her house to see!

 

Det knackar på dörren. Jag kollar och ser att det är maten, jag pustar ut och öppnar.

 

- Here is you money, Thanks! Säger jag.

 

Han försvinner och jag tänker precis stänga dörren när jag ser en flock med fans springa mot mitt hus och en bil stanna utanför det. Jag stänger och ropar på Eleanor, hon springer ner och kollar ut genom fönstret.

 

- What should we do!? Frågar jag.

- Talk to them... Svarar hon och öppnar dörren...

 

 

 

:D

 
 
Ingen bild

Gabbi

1 januari 2013 18:16

sjuuukt bra, lite kort bara heeh

Emma Pettersson

1 januari 2013 22:22

Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards