lifefucksusall

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Emma Pettersson - 30 december 2012 15:02

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Arias perspektiv:

 

 

 

 

Jag, El, Louis och Niall sitter i soffan. Liam och Zayn står i köket och Harry klär på sig. Jag tar en slurp av kaffekoppen jag har framför mig, det känns skönt att äntligen få träffa dom igen efter 4 månader.

 

- So.. How long will you be here? Frågar jag för att starta en konveration.

Two more days maybe? We're going to New York for tree more weeks, Svarar Louis.

- New York? Säger jag och biter mig i läppen.

- Yeah.. Säger Harry och sätter sig mittemot mig.

- So you did find some clothes? Frågar jag och ler.

- Looks like that, Svarar han. Ey guys! I have a great idea! Emma can also join us to New York! Like El!


Alla är tysta och funderar. Det låter fantastiskt men killarna verkar inte villa det...

 

- I like that idea, Säger El.

- Hey Liam! Do you think Emma can join us? Frågar Louis.

- Well.. Why not? Svarar Liam.

- C'mon Aria! Säger Harry och ler.

 

Jag smälter inombords när han ler mot mig och kollar med sina rubingröna ögon på mig.

 

- New York here I come! Säger jag och ler brett.

- So, Zayn and I will ask our manager then, Säger Liam och går mot hallen.

 

Jag reser mig upp och går in på badrummet. Jag låter dörren stå öppen eftersom jag bara tänker rensa tankarna. Jag vrider på vattenkranen och tvättar ansiktet, jag vet inte det får mig alltid att slapna av.

 

- Are you sure you want to fly to New York with us? Frågar Harry bakom mig.

- Yeah yeah, sure... Svarar jag.

- Aria I know you, what's on your mind? Frågar han och ställer sig bredvid mig.

- Umh.. It's... Stammar jagI-I just have a bad feeling..

- Okay? Säger Harry och lägger sin hand på min.

- I'm okay Harry, Säger jag och kramar om hans hand.

 

Jag har aldrig tänkt på att hans händer är otroligt mjuka förut. "Nej vad händer!? Jag kan inte bli kär i en kändis!?" Tänker jag.

Harry häver min lugg bakom mitt öra, så som man älskar när killar gör.

 

- Hello, Säger Niall med en macka i handen. Sorry did I interrupt something?

- No.. Nothing at all... Säger Harry besviket och går.

- What? Frågar Niall när jag tittar surt på honom.

 

Jag skakar på huvudet och går till Eleanor.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards