lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

kapitel 1

Av Emma Pettersson - 29 december 2012 16:18

A Song To Remember

 

 

 

 

 

 

 

 


Jag tittar ut mot havet. Himlen är ljus blå och solens strålar lyser ner på mina ben. Las angeles är finast vid den här tiden på året.

 

- Aria?

 

Jag tittar upp och ser min bästaste vän.

 

- El!? I thought you were in London by now? Säger jag och reser mig upp och kramar om henne.

- Yeah but Louis wanted to... Jag avbryter henne innan hon hinner avsluta.

- Louis is here? Where!?

- At our hotel with the rest of the boys, Säger hon och ler.

- So.. Harry is here to? Frågar jag och tar en klunk av min milkshake. Fast.. Den hade redan smällt så...

- Yeah, c'mon! Svarar hon.

- Where are we going? Frågar jag och kastar milkshaken.

- To the hotel! The boys have missed you! Svarar hon.

 

 

*Vid hotellet*

 

Vi står en bit bort från hotellet och ser en flock med fans.

 

- Wait, What if they see me? Frågar jag och stannar upp.

- So? Svarar Eleanor.

- Harry said that...

- Harry? Yeah right your secret crush, Säger hon och skrattar. Come on now!

 

Jag följer med henne mot hotellet. Fansen skriker när dom ser henne och såklart undrar dom vem jag är. Vi skyndar oss in och mot hissen.

 

- Wow.. I don't understand how you can deal with all... THAT, Säger jag.

- You'll know... Soon, Svarar hon.

 

Okej?... Hissen stannar och vi är uppe vid deras våning. Eleanor tar upp en nyckel och öppnar dörren.

 

- Hey El did you get the... ARIA! Säger Louis och springer mot mig med öppna armar.

- Hi Lou! Svarar jag och kramar om honom.

- Guys! Aria is here!! Ropar Louis.

- What!? Aria! We've missed you! Säger Liam och Zayn springandes ut från vardagsrummet.

 

Jag kramar om dom och går in för att leta efter Niall och Harry.

 

- Hey sleepy, Säger jag när jag ser Niall ligga i sin säng.

- No way? Aria what are you doing here? Frågar han förvånades.

- Just on a vacation, Svarar jag och kramar honom. Where's Harry?

- Right here! Svarar han bakom mig.

 

Jag vänder mig och ser Harry i en handduk. Hans kropp är blöt och hans hår är rakt.

 

- H-Hi Harreh, Säger jag. "Dregla lite med?"

- Hi Aria, Säger han och ler. I should.. Get dressed...

- Yeah.. Svarar jag och ler.

 

 

 

 

Sorry för ett dåligt och litet kapitel. Lovar att det kommer bli bättre längre fram.

 
 
ida

ida

29 december 2012 16:59

Jätte bra!! Men jag undrar en sak, kommer dom(alltså harry och aria) bli ihop och sen göra slut och aldrig bli ihop igen?

http://1dstorysbyida.bloggplatsen.se

Emma Pettersson

29 december 2012 20:07

Försätter du att läsa så får du reda på det ;)

 
Ingen bild

Gabbbi

29 december 2012 17:32

Omg jag är redan kär i denna ff :o

Emma Pettersson

29 december 2012 20:07

Tack vad kul!

 
Ingen bild

Ida

29 december 2012 17:53

Mmmmmeerrr

Emma Pettersson

29 december 2012 20:07

Kommer imorgon!!

 
Ingen bild

em

29 december 2012 19:01

Meer :)

Emma Pettersson

29 december 2012 20:08

Kommer imorgon!

 
fridaa

fridaa

30 december 2012 02:54

omg! as bra ju! :D

http://www.niallerhazzafanfic.blogg.se

Emma Pettersson

30 december 2012 15:02

Tack!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards