lifefucksusall

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Emma Pettersson - 4 december 2012 22:40

They Don't Know About Us












~Emmas perspektiv~




Jag går upp på mitt rum och dunkar musik som jag vet att Anne hatar. Sen går jag tvärs över hallen och in till Harrys rum.

- Hello! säger Harry och ler.

Han sitter vid sin data på sängen. Jag går till hans garderob och letar någon snygg t-shirt och går. Harry följer efter mig till mig rum.

- Hey!? You can't just go in to my room and take whatever you want? Säger Harry argt.
- What do you want? I'm just going to borrow it? Svarar jag och tar på mig den.
- Why? Where are you going? Frågar Harry nyfiket.

Jag himlar med ögonen och går ner till hallen.

- Oh come on!? Ber Harry.
- Ey, Im just going out? Okay? Säger jag och tar på mig skorna.
- Great! Svarar Harry och följer med ut.
- You're annoying, you know that? Säger jag.

Han skrattar och vi sätter oss i bilen och kör iväg.

- Where are we going? Frågar jag.
- I don't know, svarar Harry.

Vi kör ut på e4 och gör in mot centrum. Senare går vi till ett café. Harry beställer te och en liten tårta vi kan dela på.

- So, brother or boyfriend? Frågar Harry.
- What? Svarar jag, även fast jag vet vad han menar.
- Who am I to you? Brother or boyfriend? Frågar han igen.
- Non, svarar jag, enkelt och litet.
- But you have to choose? Säger Harry.
- I don't want you to be my brother cuz you're not! And I don't want you to be my boyfriend cuz I don't know you and it would be weird... Säger jag och äter en bit av tårtan.

Han funderar och sen ler brett han mot mig?

- Come on! Säger han och reser på sig.
- Where are we going? Frågar jag.
- I want to take you somewhere.. Svarar han och går.

Jag följer efter snabbt. Vi åker bil i en halv timme sen kommer vi fram till en strand.

- So? Frågar jag.

Han tar min hand och följer mig mer på stranden sen till ett par klippor. Det är två stora och under dom är det en grotta. Vi går in. Det lyser solljus från små hål i hörnen och det är underbart.

- Can you tell me why you've taken me here? Frågar jag.
- Here is the place you'll decide if Im your brother or boyfriend, Svarar han och ler.
- I did tell you that....

Jag hinner inte avsluta innan han kysser mig. Han kysser mig länge och jag kan känna han tunga mot min. Fuck vad håller vi på med? Och varför drar jag inte från? Jag tror... Jag tror jag gillar honom mer än en bror eller vän?


Sorry att det blev så litet men jag skrev på mobilen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards