lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

kapitel 4

Av Emma Pettersson - 2 december 2012 11:52

They Don't Know About Us

 

 

 

 

 

 

~Emmas perspektiv~

 

 

- So... Nice room! Säger Zac och går in.

- Thanks.. Svarar jag och sätter mig på sängen.

 

Han sätter sig bredvid mig och kollar runt,

 

- Uhm.. Sorry about earlier, Säger Zac och kollar på mig.

- It's okay, Säger jag.

- So, Harry Is your brother? Frågar han och ler.

 

Jag nickar och ler tillbaka.

 

- Or kind of? Svarar jag. He's my bonus sibling.

- So your not real siblings? Frågar han.

- No, why? Svarar jag.

- He likes you, you know. And you like him, Säger Zac.

- Hahahahahaha, no... Säger jag.

- If that's what you want to believe... Well, I was just checking In on you.

 

Han reser sig upp och går mot dörren.

 

- How.. How did you know where I lived? Frågar jag.

- I have my sources. Bye Emma, Svarar han och blinkar och går ut.

 

Jag ler och tar upp datorn. Jag tänker på vad Zac sa... Haha nej, Harry gillar inte mig..? Och jag gillar verkligen inte honom!....?

 

- Hey you, Säger Harry och stänger dörren.

- What do you want?.. Frågar jag. Why do you hang around me all the time?

- Let me ask you a question... What do you have against me? Frågar Harry.

- You're annoying? Svarar jag.

- More..? Säger Harry och sätter sig bredvid mig i sängen.

- Uhm... Börjar jag.

 

Vad ska jag säga? Han är irriterande men... Jag vet inte...

 

- Or you've nothing against me, just you? Säger Harry.

- Haha what? Frågar jag.

- You're In to me, Svarar Harry.

 

Hahahahahaha! Nej!? Det är Harry? Jag gillar inte honom? Det är Harry!?

 

- Something's wrong with you, Säger jag.

- Let me kiss you than? Säger Harry.

- What no!? Svarar jag.

- Why not? Frågar han.

- You're... It's.. What... Just NO? Svarar jag.

 

Han ler och böjer sig fram mot mig. Ryck ifrån!? Emma fokus? NEJ! Han kysser mig mjukt och tar handen bakom mitt huvud. Jag är nära på att göra lika men han rycker ifrån och ler brett.

 

- You're so In to me, Säger han och går.

 

Omg... Det där hände inte nyss? Omg...

 

 

*Nästa dag*

 

 

 

 

~Harrys perspektiv~

 

 

Jag vaknar av alarmklockan och kliver upp för att klä på mig. Emma gillar mig? Jag visste det! Jag går ner till köket.

 

- Good morning, Säger Emmas pappa.

- Good morning.. Svarar jag.

 

Jag häller upp en skål med flingor och sätter mig vid bordet. I samma ögonblick kommer Emma in. Hon gäspar och kollar på mig, hon tittar direkt bort och sätter sig mitt emot mig.

 

- What's wrong? Frågar Emmas pappa.

- What!? Nothing!? Svarar Emma nervöst.

- You're biting your nails? You always do that when your nervous, Säger han. Did something happened last night?

- Oh yeah, something really happened last night! Säger jag.

 

Emma sparkar mig på benet och kollar argt på mig.

 

- No, of course not... Säger hon....

 
 
Ingen bild

Johanna

2 december 2012 13:32

give me more!! :DD

Emma Pettersson

2 december 2012 16:47

Haha kommer ikväll :DD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards