lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

kapitel 3

Av Emma Pettersson - 1 december 2012 19:08

They Don't Know About Us

 

 

 

 

 

 


~Emmas perspektiv~ *Efter skolan*

 

 

Jag står vid mitt skåp och lägger in böckerna. Okej, första dagen var inte så dålig.. Jag tar min väska och går ut. Då kommer det någon bakom mig,

 

- Hey, is this yours? Frågar en söt kille med en mobil i handen.

- Hi, yeah thank you! Svarar jag lättande.

- Are you new? I haven't seen you around before? Frågar han och ler.

- Yes, I've.. I've just moved here, Svarar jag och tittar ner i backen sen upp på han igen.

- I can show you around. IF you have time!? Säger han och lutar sitt huvud på sned.

- Haha, We've just met and you already want to show me around? Should I be worried? Frågar jag.

- Haha no but I already like you... Svarar han.

 

Jag rodnar och nickar. Åh nej... Harry inkommande...

 

- Hi I'm Harry, who are you? Frågar han och lägger armarna i kors.

- I'm Zac, Svarar killen. (ändrade namn på killarna)

- Emma, we should go... Säger Harry.

- I can't, Zac were going to show me around, Säger jag.

- Oh really? Säger Harry och kollar på Zac.

- But.. But I can show you around another day? Säger Zac.

- Come on Emma, Säger Harry och drar med mig.

 

Jag går surt och sätter mig i hans bil. Vafan!? Han sätter sig och startar bilen. När vi är hemma går jag rakt till mitt rum och smäller igen dörren.

 

- Emma? Säger Anne utanför.

- GO! Säger jag.

 

Då går Harry rakt in och stänger dörren.

 

- Go! NOW! Skriker jag

- Come on? Don't be like that? Säger Harry och sätter sig bredvid mig.

- What was your problem? Why couldn't he show me around!? Frågar jag.

- I'm your "Brother"? Svarar Harry.

- NO YOU'RE NOT! Säger jag argt.

- But..? Wait, this morning I was and now I'm not? I don't get you? Säger Harry och ställer sig upp.

- JUST.... FUCK YOU! Säger jag.

- Oh I know you'd like that! Skrattar han och går ut.

 

ÅH JAG HATAR HONOM! Han är förfan för mycket! Då knackar det på igen...

 

- WHAT'S YOUR PROB... Säger jag och rycker upp dörren.

- Oh, should I come back? Frågar Zac.

- Fuck... I mean no! Sorry... Svarar jag...

 
 
Ingen bild

E

1 december 2012 20:36

ett till o längre? :)

Emma Pettersson

1 december 2012 22:00

Maybe tomorrow

 
Ingen bild

Em

1 december 2012 21:03

Meeer :)

Emma Pettersson

1 december 2012 22:00

Kommer imorron :)

 
Ingen bild

Johanna

1 december 2012 22:11

MER & LÄNGRE? PLEASE! :DDD

Emma Pettersson

1 december 2012 23:23

Sure! :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards