lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

kapitel 9

Av Emma Pettersson - 24 november 2012 14:22

Last first kiss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag och Harry är hemma hos mig. Vi ligger i min säng halvnakna... Han lägger sig närmre mig och jag lägger mig mot hans bröst. Jag känner värmen av hans hud och lukten från hans parfym. Jag tror jag aldrig har varit så kär..

 

- Moa?

- Yes?

- I was wondering if you wanted... Like... Come with me on the tour, Säger Harry.

- Really? Frågar jag.

- Yeah, Svarar Han.

- I would love that, Säger jag.

 

Han kramar mig hårdare och kysser mig på pannan...

 

 

 

-----------------------------------------Emmas perspektiv-----------------------------------------

 

 

 

 


- Emma!? I'm going on the tour with Harry!! Wake up !! Skriker Moa och hoppar upp och ner i sängen.

- Dafuq Moa... Säger jag.

- OMG! I should pack, I really should pack!! Oh gosh... Säger Moa och lägger sig bredvid mig.

- Than pack? Säger jag och lägger en kudde över mitt huvud.

- You too!!!! Omg... Wait, i'm annoying isn't i? Frågar Moa.

- A little bit maybe... Okay lets pack, Svarar jag.

 

Jag klär på mig och vi börjar packa. När vi är klar sätter vi oss i soffan.

 

- Wait, where's the boys? Frågar jag.

- Somewhere... Svarar Moa.

 

Jag ler och tar upp mobilen för att ringa Niall. Han svarar nästan direkt..

 

- Hi darling! Säger han.

- Hi Niall, where are you? Frågar jag.

- At the hotel? Didn't you get my text..? Anyway... I'm going to pick you up for about 1 hour, get ready. I need to go now, love you!

- Love you too...

 

- So 1 hour? We should get something to eat, Säger Moa och går ut till köket.

 

Hon kommer tillbaka lika snabbt med två morötter i handen,

 

- Carrots? Great choise! Säger jag och skrattar.

 

 

 

-----------------------------------------Harrys perspektiv-------------------------------------------

 

 

 

 

*Vi är utanför tjejernas lägenhet. Jag, Niall, Louis och Eleanor sitter i limosinen och väntar.*

 

- This is the first time I'm going on the tour with you guys, Säger Eleanor och tar Louis hand.

- And i love it, Säger Louis och kysser henne.

 

Eleanor och Louis är nog det sötaste paret jag någonsin sätt.

 

- Here they come! Säger Niall.

 

Jag går ut för att hjälpa dom med väskorna.

 

- Hi Moa, Säger jag och kramar om henne.

- Hi! Svarar hon.

 

Vi sätter oss i bilen och åker till flygplatsen.....

 

 

 

 

3+ för nästa! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards