lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

kapitel 8

Av Emma Pettersson - 21 november 2012 23:13

Last First Kiss

 

 

 

Ooops, Känsliga personer? Bäst att inte läsa...

 

 

 

Niall reser på sig och går ut till hallen. Han kommer tillbaka med ett kuvär.

 

- This is a signed contract... I want you to come with me, on the tour...

- What? But i've just moved here? And what about school? Frågar jag.

- That's why i've got a signed contract. You're getting a private teacher!
Svarar Niall.

- You did this for me? Säger jag.

- Yes! I said that i wouldn't leave you again, i promised...

 

 

----------------------------------------------Emmas perspektiv-------------------------------------------

 

 

 


Filmen är slut och jag håller på att ställa in drickorna och chipsen i köket. Då kommer Niall bakom mig och tar sina armar runt mig. Jag vänder mig om och häver mina armar runt hans nacke. Han kysser mig mjukt, och tar handen under min tröja. Jag känner hans tunga mot min, han lyfter upp mig och går in till sängen. Han lägger mig ner och tar av sig tröjan, jag gör detsamma. Snart är vi nakna under täcket.

 

- Are you sure you want this? Frågar han.

- Absolutely! Svarar jag.

 

Han häver på en kondom på hans snopp och kör in den. Han kör snabbare och jag ger ifrån mig stön. Han kysser mig och klämmer mig på bröstet....

 

(Fortsätter inte för känsliga läsare)

 

 

 

------------------------------------------Moas perspektiv------------------------------------------

 

 


Jag och Harry är hemma hos mig. Vi ligger i min säng halvnakna... Han lägger sig närmre mig och jag lägger mig mot hans bröst. Jag känner värmen av hans hud och lukten från hans parfym. Jag tror jag aldrig har varit så kär..

 

- Moa?

- Yes?

- I was wondering if you wanted... Like... Come with me on the tour, Säger Harry.

- Really? Frågar jag.

- Yeah, Svarar Han.

- I would love that, Säger jag.

 

Han kramar mig hårdare och kysser mig på pannan...

 

 

 

Sorry om det blev så kort men kl är halv tolv och det är skola imöra så... xD

Ett kapitel till? Kommentera här nere, minst 3+ !

 
 
Gulcykel!! Eller Moa jag vet nt...

Gulcykel!! Eller Moa jag vet nt...

22 november 2012 08:02

Ohh i got i dirty min all i wanna do is fucking all the time
Hehe de e en låt jag började tänka på..
Haha men bra kapitel! Haha i like it dirty ;)
Love ya!! Xx ♥♥♥

http://onedirectionrockme.bloggplatsen.se

Emma Pettersson

22 november 2012 09:08

Haha!! Love ya 2

 
Ingen bild

Felicia

22 november 2012 15:53

Jätte bra!<3

Emma Pettersson

22 november 2012 16:22

Tack!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards