lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

kapitel 7

Av Emma Pettersson - 19 november 2012 18:51

Last First Kiss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- What? Frågar jag? Han ler mot mig som om han skulle spricka snart.
- Nothing! You're just so beautiful, säger han.


Han böjer sig fram och kysser mig...

 

 

 

 

 

--------------------------------------Moas perspektiv-------------------------------------

 

 

- Woah... Jag vet inte vad jag ska säga, Harry Styles kysste mig...

- Come on! Säger han och tar min hand.

 

Vi går upp för en kulle. På kullen finns en filt, levande ljus, mat och frukter? Harry sätter sig och vinkar mot mig.

 

- Harry this is, you are...

- Amazing? Awesome? Fantastic? Frågar Harry och ler.

- Yeah...! Svarar jag.

- So... Köttbullar? Frågar Harry och ger mig ett fat.

 

Jag kan inte hjälpa det men brister ut i skratt.

 

 

 

 

 

---------------------------------------------Emmas perspektiv--------------------------------------------

 

 


Jag ligger på Nialls bröst, Vi kollar på tv, en romantisk film. Allt är precis som förr, tills jag hejdar mig.

 

- Niall... What are we doing? Frågar jag.

- What? Undrar Niall.

- When are you leaving? Frågar jag igen och sätter mig upp.

- Tomorrow... Svarar Niall och sätter sig upp bredvid mig.

- Why did you make me fall in love with you again? Your leaving tomorrow, again.. Jag är inte arg bara ledsen, igen....

 

Niall reser på sig och går ut till hallen. Han kommer tillbaka med ett kuvär.

 

- This is a signed contract... I want you to come with me, on the tour...

- What? But i've just moved here? And what about school? Frågar jag.

- That's why i've got a signed contract. You're getting a private teacher!
Svarar Niall.

- You did this for me? Säger jag.

- Yes! I said that i wouldn't leave you again, i promised..

 

 

 

 


Kommentera? ;*<3

 
 
Ingen bild

Ellen

19 november 2012 19:54

Super mega bra!
Mer,mer och mer!
Jag gillar att du inte skriver så långa kapitel :)

Emma Pettersson

20 november 2012 15:27

Tack, Tack och Tack!!
Kommer, kommer och kommer!!
Tack så mycket :)

 
Ingen bild

Ellen

19 november 2012 20:13

Super mega bra!
Mer,mer och mer!
Jag gillar att du skriver korta kapitel :)

 
Ingen bild

Ellen

20 november 2012 21:15

Oj blev två ggr :$
Men när kommer nästa? ^^

Emma Pettersson

21 november 2012 19:38

Imorgon :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards