lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

kapitel 6

Av Emma Pettersson - 18 november 2012 17:29

Last first kiss

 

 

 

 

 

 

 

 











Jag har klätt på mig kläder och släpar mig ur sängen till köket. Moa sitter vid datan med kaffe bredvid sig. Hon ser lika trött ut som mig...

- Someone had a good time last night... Where's Harry? Frågar jag och sätter mig mittemot henne.

- He left... Right after you came in to my room and fucked up everything... Svarar ihon. What about you and Niall?

- Why do you ask!?... Frågar jag stumt.

- Oh... What happen?

- Nothing! Just a kiss... Svarar jag.

Moa ler brett och dricker upp kaffet......


------------------------------------Moas perspektiv-------------------------------------------



 

 

- um... Moa? Its for you, Säger Emma med blommor i handen.
- What? From who? Frågar jag.
- See for yourself, Svarar Emma och går ut till hallen.

Jag hör dörren stängas. Fem rosor har jag fått av....? Harry!? Jag läser på lappen: Hey, yesterday was amazing! I want to ask you out. On the beach, 7 o'clock. Hs xxx
Okej? Det känns som fjärilar i magen...


Emmas perspektiv:

Niall kramar om mig. Vi står i hans hall i hans hotellrum. Jag rycker ifrån och förstör genast stämningen.

- Sorry about yesterday, I shouldn't have kissed you... Säger jag och försöker att inte möta hans blick.
- Don't apologize, Svarar han och ler brett.
- Hey! We're not back together or something! It was just a kiss, Säger jag.
- Yeah of course, Säger han sarkastiskt.
- Niall, im serious! Säger jag argt.
- I know! Svarar han mer sarkastiskt.
- Can you just stop that!? Frågar jag och försöker gömma att jag ler.
- I've missed that smile, säger Niall och går närmre emot mig..
- Niall.... Säger jag.
- Tell me when you want me to stop, säger han och kysser mig.

Hans mjuka läppar trycks mot mina mjukt. Han tar handen på min rygg och jag tar mina bakom hans huvud.

- No Niall... Säger jag tillslut.
- Why do you do that? Frågar han och backar ett steg.
- Because last time.... Börjar jag.
- Stop! Im not going to hurt you this time! I love you and I always have! I will do everything for you! Till the day I die! Look! Do you feel that? Frågar Niall och tar min hand på sitt bröst. It beats for you.
- I love you too, Säger jag och kysser honom......


Moas perspektiv:


Jag är på stranden. Vågorna rullar in och det blåser varmt.
- Hi! Säger Harry och kommer gåendes emot mig.
- Hi, Svarar jag och ler.
- You came! Säger han och ler.
- How could I resist? Frågar jag.

Han ler och kramar om mig. Hans parfym lutar som levande drömmar. Dramatiskt? Japp!

- What? Frågar jag? Han ler mot mig som om han skulle spricka snart.
- Nothing! You're just so beautiful, säger han.

Han böjer sig fram och kysser mig...

 
 
Mie Nyström

Mie Nyström

19 november 2012 16:43

Du är jätte duktig!! Skriv mer! :D xx Mie

http://www.littledirectionerthings.blogg.se

Emma Pettersson

19 november 2012 18:27

Tack!! Kommer ikväll eller imorgon!:Dxxx

 
MAOUWHA :P

MAOUWHA :P

19 november 2012 17:33

AHHMAHHGAHHHD!!!!!! :DDD MER NU EMMA!!!! <3

http://onedirectionrockme.bloggplatsen.se

Emma Pettersson

19 november 2012 18:27

Kommer ikväll elr i morgon!! :Dxxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards