lifefucksusall

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Emma Pettersson - 13 november 2012 12:30

Last first kiss

 

 

 

 

 

 

Jag har klätt på mig en svart kort klänning och plattat håret. Själv förstår jag inte varför jag fixar mig bara för honom... Han dissade ju mig förra gången.

 

- Someone looks pretty, Säger Moa.

 

Jag ler och tar på mig skorna.

 

- Who is it you're going on a date with? Frågar hon.

- Some guy... Svarar jag.

- Name..?

- Niall...

- Haha Niall Horan? Skojar hon.

 

Jag biter mig i läppen medans jag trycker i ens armen i jackan.

 

- You're kidding right? Frågar hon.

 

Då knackar det på dörren och Niall kommer in.

 

- Nice.. And you don't live here alone i see, Säger han.

- Awesome, Säger Moa. I'm kind of a fan.

- Okay, you look very calm.. Säger Niall.

- I am, Säger Moa.

 

Jag knäpper upp koftan och visar Niall att jag är redo att gå.

 

- Well, it was nice to meet you! Säger han och går.

 

 

Moas perspektiv:

 

Strax efter Niall och Emma har gått så knackar det på dörren... Jag öppnar,

 

- Hi? Do Emma live here? Frågar killen framför mig.

- Yeah but she just left, Svarar jag.

- Oh... So you live together? Are you sisters? Frågar han.

- Haha no, this is a studenthome.. Svarar jag. So, Emma is very popular between One Direction right?

- So you know who i am? Frågar han.

- Haha of course Harry! I'm a fan, Svarar jag. You know, if you want to come in. Just ask.

 

Jag blinkar med ena ögat. Harry rodnar, nickar och går in.

 

 


Emmas perspektiv:

 

Jag och Niall sitter på ett kvälls café.

 

- So, how is it? Frågar jag.

- How is what? Svarar Niall.

- The fame? Girls running after you? Frågar jag.

- Stop it... Säger Niall.

- What? I'm just asking... Säger jag.

- I've changed. I'm not the Niall i was when...

- You just left? Avslutar jag.

- Look Emma, i'm sorry. But i can't take back what i did, Säger Niall.

- It's getting late, Säger jag.

 

~Niall tar mig hem~

 

Vi står utanför min dörr, jag vänder mig om mot honom.

 

- A question? Why did you just leave? Frågar jag.

- I thought you deserved someone better, and i guess i was right... Svarar Niall.

- And i thought you were the one. And i still think, am i wrong? Frågar jag.

- I don't know, Svarar Niall.

 

Jag kollar rakt in i hans havsblåa ögon och ner på hans mjuka läppar. Han lägger sin hand på min kind och kysser mig.

 

 

 

 

Hihi Kommentera? ^^'

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards