lifefucksusall

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emma Pettersson - 12 november 2012 15:19

Last first kiss

 

 

 

 

 

 

Niall ser lika ledsen ut som mig.

 

- Maybe i should go.. Säger han.

- Niall! Säger jag.

 

Han vänder sig fort om.

 

- Close the door on your way out, Säger jag.

 

Han försvinner ut genom dörren.....

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Jag ska precis bli utskriven då Harry kommer upp till mig.

 

- What did Niall do to you? Frågar Harry charmigt.

- Ask him, Svarar jag.

- Come on! Give him a chance, Säger Louis och ler.

- Are you guys really this annoying? Or is it just you playing immature? Frågar jag flirtande och går.

- Oh gosh, i love her! Säger Louis och ler.

 

Det dröjer inte länge innan Liam kommer bakom mig.

 

- Hi there! Säger han. Hans bruna ögon ser rakt igenom mig.

- Oh no! Not you too? Säger jag.

- Niall has changed! Please give him just one chance? Ber han. Alla killar kommer bakom honom.

- Are you going to fall down on your knees too? Frågar jag.

- If that's necessery! Svarar Louis.

 

Jag rycker på axlarna och ger upp,

 

- FINE! Säger jag.

- Really? Frågar Niall.

- Really, pick me up around seven. Don't be late! Svarar jag.

 

Jag går där ifrån med ett stort leende på läpparna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards