lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Kapitel 17

Av Emma Pettersson - 10 november 2012 23:31

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

Det har gått flera dagar och Moa är jätte konstig. Men sakerna blir värre när jag inser att om en timme åker killarna på deras Take Me Home tour... Jag och Moa sitter i min säng, själva. Nu har jag chansen att fråga...

 

- Moa, säg vad det är! Säger jag.

- Frågar Harry, okej? Säger Moa.

- Tja girls! Säger Zayn och kommer in genom dörren.

- Haha hej Zayn, Säger vi.

 

Efter honom kommer dom andra, jag kliver upp och drar med Harry.

 

- Harry, vad har hänt? Moa är skit konstig och säger att jag skulle fråga dig? Frågar jag.

- Jag sa en dum sak, men jag menade inte ett ord. Det är bara det, Svarar Harry.

- Okej.. Mina ögon blir tårfyllda.

- Hey, jag kommer sakna dig varenda dag, minut och sekund, Säger Harry och kramar om mig.

 

Han kysser mig på mitt huvud,

 

- Det är dags att packa, Säger Liam.

 

Harry ler, hans ögon är också tårfyllda. Han kysser mig och går ner. Alla andra följer med, jag är den ända kvar. Jag kollar på mobilen och går in på foton. Det är många på Harry och mig... Jag kan inte hjälpa det men börjar på att gråta.

 

- Det är inte lätt att se dom åka, Säger Maura vid dörren.

- Jag trodde vi hade mer tid, Säger jag.

- Jag vet, Säger hon och sätter sig bredvid mig.

- Du... Börjar Maura och torkar bort mina tårar. Det är inte lätt att dejta en kändis eller ha en som son... Men man måste finnas där. Kom nu, Harry väntar.

 

Jag ler och följer med. ~På Flygplatsen~

 

- Jag älskar dig, Säger Harry och kramar om mig.

- Jag älskar dig med! Säger jag.

- Vi får Skypa så mycke som möjligt och ringa och smsa med.

- Mm..

 

- Det är dags, Säger Liam.

- Hejdå, Säger Harry.

- Hejdå, Säger jag...

 

 

 

 

Det var sista kapitlet på min FF ''A 1D and JB fanfic'' :')


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards