lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Kapitel 16

Av Emma Pettersson - 8 november 2012 14:51

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

- Emma! Skynda dig vi ska ut och åka pulka! 

 

Jag öppnar ögonen och ser Harry som står framför mig och ler brett.

 

- Hur mycket är klockan? Pulka? Verkligen? Frågar jag med en trött morgonröst.

- Tio över elva och ja typ! Svarar Harry.

 

Jag reser mig upp och tänker ta på mig tröjan.

 

- Emma? Harry? Kommer ni? Frågar Liam och kommer in. Oh det där kan jag vänja mig med...

- Haha.... Säger jag och tar på mig ett par byxor...

 

~När jag klätt på mig och sånt...~

 

- Niall! Är vi framme snart? Frågar Louis.

- Ja, ni får väl se själva? Svarar Niall en bit upp.

 

Alla springer efter.

 

- Det här är den största backen jag någonsin sätt! Säger Moa.

- Shit! Jag och Harry åker först! Säger jag.

- Nej du! Jag sätter mig inte och åker ner! Säger Harry.

- Harry, det finns en barnbacke längre fram. Ta och åk i den du, Säger Niall.

 

Alla skrattar.

 

- Vem vågar åka med mig då? Frågar jag.

- Jag! Säger Louis och hoppar på där bak.

- Hey! Kan vi inte åka kopplingen? Frågar jag. För dom som vågar såklart!

- Hell Yeah! Säger Niall. Okej, är alla klar?

- 1, 2 och 3! Ropar Zayn.

 

 

Moas perspektiv:

 

- Haha vi är så feg... Säger jag och sätter mig på toppen av den lilla backen.

- Ja.. Säger Harry.

 

Det är ett awkward moment mellan oss... Men allt blir mer awkward när Harry...

 

- Du och Niall skulle ha ett långt distansförhållande va? Frågar han.

- Ja?... Svarar jag.

- Jag vet inte... Jag vet inte om jag klarar av att ha det, Säger Harry.

- Sluta! Jag vill inte höra Harry! Du har sårat henne en gång, våga inte göra det igen! Säger jag och går mot Niall.

 

- Haha vi åker en gång till! Säger Zayn.

- Niall får jag prata med dig? Frågar jag.

- Visst vad är det? Svarar han.

- Jag vill gå till dig, snälla! Säger jag.

 

Niall ser att det har hänt något i mina ögon så vi bestämmer oss för att gå hem.

 
 
Ingen bild

Ida

9 november 2012 00:04

Meeeerrr

Emma Pettersson

9 november 2012 14:51

Kommer idag :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards