lifefucksusall

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emma Pettersson - 8 november 2012 14:51

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

- Emma! Skynda dig vi ska ut och åka pulka! 

 

Jag öppnar ögonen och ser Harry som står framför mig och ler brett.

 

- Hur mycket är klockan? Pulka? Verkligen? Frågar jag med en trött morgonröst.

- Tio över elva och ja typ! Svarar Harry.

 

Jag reser mig upp och tänker ta på mig tröjan.

 

- Emma? Harry? Kommer ni? Frågar Liam och kommer in. Oh det där kan jag vänja mig med...

- Haha.... Säger jag och tar på mig ett par byxor...

 

~När jag klätt på mig och sånt...~

 

- Niall! Är vi framme snart? Frågar Louis.

- Ja, ni får väl se själva? Svarar Niall en bit upp.

 

Alla springer efter.

 

- Det här är den största backen jag någonsin sätt! Säger Moa.

- Shit! Jag och Harry åker först! Säger jag.

- Nej du! Jag sätter mig inte och åker ner! Säger Harry.

- Harry, det finns en barnbacke längre fram. Ta och åk i den du, Säger Niall.

 

Alla skrattar.

 

- Vem vågar åka med mig då? Frågar jag.

- Jag! Säger Louis och hoppar på där bak.

- Hey! Kan vi inte åka kopplingen? Frågar jag. För dom som vågar såklart!

- Hell Yeah! Säger Niall. Okej, är alla klar?

- 1, 2 och 3! Ropar Zayn.

 

 

Moas perspektiv:

 

- Haha vi är så feg... Säger jag och sätter mig på toppen av den lilla backen.

- Ja.. Säger Harry.

 

Det är ett awkward moment mellan oss... Men allt blir mer awkward när Harry...

 

- Du och Niall skulle ha ett långt distansförhållande va? Frågar han.

- Ja?... Svarar jag.

- Jag vet inte... Jag vet inte om jag klarar av att ha det, Säger Harry.

- Sluta! Jag vill inte höra Harry! Du har sårat henne en gång, våga inte göra det igen! Säger jag och går mot Niall.

 

- Haha vi åker en gång till! Säger Zayn.

- Niall får jag prata med dig? Frågar jag.

- Visst vad är det? Svarar han.

- Jag vill gå till dig, snälla! Säger jag.

 

Niall ser att det har hänt något i mina ögon så vi bestämmer oss för att gå hem.

Av Emma Pettersson - 8 november 2012 01:53

A 1D and JB fanfic!








Moas perspektiv:


Vi är framme vid Nialls hus, alla går in.


- Vad fint ni har det, Säger jag.

- Hehe tack du! Säger Maura. Ni är säkert hungrig, jag lagar mat. Medans kan ju du Niall visa flickorna runt?


Niall kollar på mig och ler. (Jag vet inte hur Nialls hus ser ut så...) Vi går upp på övervåningen. Det finns 3 rum, Nialls rum och 2 gästrum. Harry och Emma sover såklart tillsammans i ett rum och jag och Niall i hans rum. Och Louis, Zayn och Liam får sova i gästrummet som har två sängar...


~Senare på kvällen~


Vi alla sitter i vardagsrummet. Jag och Niall sitter i soffan, Han ligger mot mig och jag håller på med hans blonda hår. Jag märker att han njuter.


- Så hur länge stannar vi här? Frågar Emma, hon håller också på med Harrys hår.

- En vecka, Svarar Louis.

- Jag är trött, jag går och lägger mig... Säger Zayn.

- Det är vi nog alla, Säger Niall.


Han kliver upp och släcker elden sen går alla och lägger sig.


- Niall? Ni ska ju ut på tour (Låter bättre på engelska).. Det är bara en vecka till det?... Säger jag.

- Vad menar du? Frågar han.

- Vi kommer inte göra slut va? Svarar jag.

- Nej, eller vill du det? Säger han.

- NEJ! Men du klarar av ett långdistans förhållande va? Frågar jag.

- Jag bryr mig inte hur långt bort vi är från varandra, bara du är min är allt helt okej, Svarar Niall.


Han kysser mig och kramar om mig tills vi somnar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards