lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

kapitel 14

Av Emma Pettersson - 6 november 2012 14:37

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

- Harry, Emma! Vi landar snart! Säger Niall som sitter bredvid med Moa.

 

Jag och Harry hade båda somnat.

 

- Kommer vi åka till dom eller är dom på flygplatsen? Frågar Moa.

- Åh, dom kommer vara där, Svarar Niall.

- Tänk om dom inte typ gillar mig? Säger Moa.

- Sluta! Dom kommer älska dig! Säger Niall.

 

~När flygplanet har landat~

 

Vi tar våra väskor och följer efter Niall. När vi kommer lite längre fram är det fullt med fans. Harry och Niall gömmer oss bakom dom.

 

- Harry? Niall?

- Shit! Hm... Vad ska vi göra Niall? Frågar Harry.

- Jag vet inte... Svarar Niall.

- Hallå! Vi tänker inte bara gömma oss! Vi går ner nu, Säger Moa, Jag håller med.

- Men... Säger båda två. Emma ni kommer inte få ha ett normalt liv?

- Nej, men det har inte Eleanor och Perrie heller... Svarar jag.

- Dom har faktiskt rätt, Säger Louis.

- Ni hjälper inte till!? Säger Harry.

- Det Louis försöker att säga är att.. Dom kommer ändå få reda på det, Säger Liam.

- Är ni säker? Frågar Niall.

 

Jag och Moa nickar som svar. Jag tar Harrys hand och vi går ner. Fansen blir helt tyst för någon minut sen...

 

- VILKA ÄR NI! ONE DIRECTION ÄR MIN!

- HARRY OCH NIALL GILLAR INTE ER! BARA OSS!

- VI HATAR ER!

 

Det känns som en klump i min mage men snart så försvinner den när...

 

- Hej! Kan vi få eran autograf?

- Hej Niall! Är det din nya flickvän? Vad fin hon är! Din med Harry!

 

Jag och Moa går fram och skriver,

 

- Är Niall och Harry lycklig nu? Frågar en liten flicka.

- Jag tror det, Svarar Moa och jag.

- Bra!

 

Vi går ut till Nialls föräldrar.

 

- Hej gubben! Vad vi har saknat dig! Säger hans mamma Maura.

- Hej mamma! Jag med, Säger Niall.

- Hej gubben! Säger Nialls pappa Robert (Bobby).

- Hej pappa! Säger Niall.

- Hej Niall! Säger Greg (Nialls bror).

- Hej Greg! Säger Niall.

 

(Nialls föräldrar är skilda men jag skriver att dom är tsm...)

 

- Mamma det här är Emma, Harrys flickvän. Och Moa, min flickvän.

- Hej! Välkommen till familjen! Säger Maura och kramar Moa.

- Hej! Säger Bobby och skakar hand.

 

Lika gör Greg.

 

När vi alla har presenterat oss åker vi till Nialls hus...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards