lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

kapitel 13

Av Emma Pettersson - 6 november 2012 02:43

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

- Emma.. Vakna sötnos, Säger jag och kicklar henne i ansiktet.

- Mm.. Vad skönt! Säger Emma.

- Vi måste packa snart, Säger jag.

- Packa?.. Just ja! Okej, Säger Emma.

 

Hon reser sig upp, hon är bara i bh och trosor. Snart drar jag ner henne i sängen igen.

 

- Jag sa snart, Säger jag och kysser henne.

 

Jag ligger ovanpå henne, men snart rullar hon över och kysser mig. Då kommer Niall in.

 

- Shit! Säger han och håller för ögonen. Öhm! Jag skulle bara ta mig shorta som jag lämnade här... Men det kan nog vänta!

- HAHAHA! Skrattar jag och Emma.

 

Hon reser sig upp och klär på sig en tröja. Jag kommer bakom henne och kysser henne i nacken, hon ryser...

 

- Mhm, Harry.. Sluta vi måste ju packa! Säger Emma. Du distraherar mig!

- Hehe... Jag kramar om henne.

 

Jag går ut i köket där Moa sitter med kaffe och en svensk tidning?

 

- Hehe ska vi se om jag kan översätta något? Frågar jag.

- Visst, Svarar Moa.

- Hmm.... Aha! Det här ordet kan jag! Säger jag stolt.

- "Jag" ?? Haha vi får lära dig mer svenska Harry!

- Vad sägs som KÖTTBULLE!

- HAHAHAHAHAHAHA! Skrattar Moa.

- Hehe... Ursh! Hur kan du dricka kaffe? Frågar jag.

- Gott? Svarar Moa.

- Nej, TE är gott! Säger jag.

- Ni Engelskmän och ert te! Emma passar bra med dig! Säger Moa.

 

Emma kommer in i köket utan smink och med sig har hon byxor som hon tar på sig.

 

- Ska jag ha uppsatt? Nej... Då syns min finska ansikte... Säger hon.

- Ja, men jag älskar ditt finska ansikte! Säger jag.

 

Hon tar på sig byxorna...

 

- Åh...

- Emma du är perfekt som du är, jag fattar inte varför ni tjejer ska tjata på er själva så mycket?

- ....

- Så är ni klar då? Frågar Niall. Vi måste dra nu!

 

Vi klär på oss och åker till flygplatsen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards