lifefucksusall

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emma Pettersson - 6 november 2012 14:37

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

- Harry, Emma! Vi landar snart! Säger Niall som sitter bredvid med Moa.

 

Jag och Harry hade båda somnat.

 

- Kommer vi åka till dom eller är dom på flygplatsen? Frågar Moa.

- Åh, dom kommer vara där, Svarar Niall.

- Tänk om dom inte typ gillar mig? Säger Moa.

- Sluta! Dom kommer älska dig! Säger Niall.

 

~När flygplanet har landat~

 

Vi tar våra väskor och följer efter Niall. När vi kommer lite längre fram är det fullt med fans. Harry och Niall gömmer oss bakom dom.

 

- Harry? Niall?

- Shit! Hm... Vad ska vi göra Niall? Frågar Harry.

- Jag vet inte... Svarar Niall.

- Hallå! Vi tänker inte bara gömma oss! Vi går ner nu, Säger Moa, Jag håller med.

- Men... Säger båda två. Emma ni kommer inte få ha ett normalt liv?

- Nej, men det har inte Eleanor och Perrie heller... Svarar jag.

- Dom har faktiskt rätt, Säger Louis.

- Ni hjälper inte till!? Säger Harry.

- Det Louis försöker att säga är att.. Dom kommer ändå få reda på det, Säger Liam.

- Är ni säker? Frågar Niall.

 

Jag och Moa nickar som svar. Jag tar Harrys hand och vi går ner. Fansen blir helt tyst för någon minut sen...

 

- VILKA ÄR NI! ONE DIRECTION ÄR MIN!

- HARRY OCH NIALL GILLAR INTE ER! BARA OSS!

- VI HATAR ER!

 

Det känns som en klump i min mage men snart så försvinner den när...

 

- Hej! Kan vi få eran autograf?

- Hej Niall! Är det din nya flickvän? Vad fin hon är! Din med Harry!

 

Jag och Moa går fram och skriver,

 

- Är Niall och Harry lycklig nu? Frågar en liten flicka.

- Jag tror det, Svarar Moa och jag.

- Bra!

 

Vi går ut till Nialls föräldrar.

 

- Hej gubben! Vad vi har saknat dig! Säger hans mamma Maura.

- Hej mamma! Jag med, Säger Niall.

- Hej gubben! Säger Nialls pappa Robert (Bobby).

- Hej pappa! Säger Niall.

- Hej Niall! Säger Greg (Nialls bror).

- Hej Greg! Säger Niall.

 

(Nialls föräldrar är skilda men jag skriver att dom är tsm...)

 

- Mamma det här är Emma, Harrys flickvän. Och Moa, min flickvän.

- Hej! Välkommen till familjen! Säger Maura och kramar Moa.

- Hej! Säger Bobby och skakar hand.

 

Lika gör Greg.

 

När vi alla har presenterat oss åker vi till Nialls hus...

Av Emma Pettersson - 6 november 2012 02:43

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

- Emma.. Vakna sötnos, Säger jag och kicklar henne i ansiktet.

- Mm.. Vad skönt! Säger Emma.

- Vi måste packa snart, Säger jag.

- Packa?.. Just ja! Okej, Säger Emma.

 

Hon reser sig upp, hon är bara i bh och trosor. Snart drar jag ner henne i sängen igen.

 

- Jag sa snart, Säger jag och kysser henne.

 

Jag ligger ovanpå henne, men snart rullar hon över och kysser mig. Då kommer Niall in.

 

- Shit! Säger han och håller för ögonen. Öhm! Jag skulle bara ta mig shorta som jag lämnade här... Men det kan nog vänta!

- HAHAHA! Skrattar jag och Emma.

 

Hon reser sig upp och klär på sig en tröja. Jag kommer bakom henne och kysser henne i nacken, hon ryser...

 

- Mhm, Harry.. Sluta vi måste ju packa! Säger Emma. Du distraherar mig!

- Hehe... Jag kramar om henne.

 

Jag går ut i köket där Moa sitter med kaffe och en svensk tidning?

 

- Hehe ska vi se om jag kan översätta något? Frågar jag.

- Visst, Svarar Moa.

- Hmm.... Aha! Det här ordet kan jag! Säger jag stolt.

- "Jag" ?? Haha vi får lära dig mer svenska Harry!

- Vad sägs som KÖTTBULLE!

- HAHAHAHAHAHAHA! Skrattar Moa.

- Hehe... Ursh! Hur kan du dricka kaffe? Frågar jag.

- Gott? Svarar Moa.

- Nej, TE är gott! Säger jag.

- Ni Engelskmän och ert te! Emma passar bra med dig! Säger Moa.

 

Emma kommer in i köket utan smink och med sig har hon byxor som hon tar på sig.

 

- Ska jag ha uppsatt? Nej... Då syns min finska ansikte... Säger hon.

- Ja, men jag älskar ditt finska ansikte! Säger jag.

 

Hon tar på sig byxorna...

 

- Åh...

- Emma du är perfekt som du är, jag fattar inte varför ni tjejer ska tjata på er själva så mycket?

- ....

- Så är ni klar då? Frågar Niall. Vi måste dra nu!

 

Vi klär på oss och åker till flygplatsen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards