lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

kapitel 12

Av Emma Pettersson - 5 november 2012 19:46

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

- Emma, Jag är så ledsen. Snälla kom ut!

 

Jag sitter utanför hennes sovrums dörr.

 

- Snälla, Emma jag älskar dig! Säger jag.

 

Emma öppnar dörren, hon går ut till vardagsrummet. Jag följer efter henne.

 

- Emma, jag är så ledsen...

- Öhm.. Jag har ringt Moa, hon är på väg hit.. Kanske du ska gå, Säger Emma.

 

Jag tar hennes hand, hon rycker till...

 

- Ä... Är du rädd för mig? Frågar jag oroligt.

 

Då kommer Moa in genom dörren, Niall är med. Emma går och Niall följer efter henne. Moa kommer in till vardagsrummet..

 

- Hon... Hon är rädd för mig? Säger jag men gråten i halsen.

- Harry, Emma hade en pojkvän innan dig.. Han kunde bli arg ibland... Det var därför hon flyttade hit.

- Jag skulle aldrig slå henne!? Säger jag.

- Jag vet... Svarar Moa. Jag vet...

 



Nialls perspektiv:

 

- Emma, Harry skulle aldrig göra illa dig? Han är den perfekta killen...

- Jag vet!... Jag kan inte hjälpa det.. Såklart är Harry INTE en sån! Säger Emma. Jag vill prata med han! Nu..

 

Jag går upp och hämtar honom...

 

 

 

Emmas perspektiv:

 

Harry sätter sig på sängkanten.

 

- Emma...

- Harry, säg inget! Bara håll om mig! Säger jag.

 

Han lägger sig bredvid mig. Jag kurar in mig mot hans bröst, jag kan höra hans hjärtslag. Och hur tungt han andas...

 

- Emma, jag skulle aldrig göra dig illa. Jag är ingen sån.. Det är bara, jag vet inte vad som flög i mig. Jag är SÅ ledsen, Säger Harry.

 

När jag kollar upp mot han så rinner det tårar från hans kinder. Jag torkar bort dom och kysser han.

 

- Jag vet, Säger jag.

 

Jag kysser han igen, mjukt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards