lifefucksusall

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emma Pettersson - 3 november 2012 22:24

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Nialls perspektiv:

 

Jag sitter och väntar på Moa på Starbucks (ett känt café). Ska jag fråga henne? Tänk om hon tycker jag går för fort fram? Men hon kan ju ändå tycka att det är en bra idé? Att åka till Irland och träffa min familj? Eller låter jag som en tönt?

 

- Hej! Säger Moa.

 

Jag rycker till,

 

- Hej! Säger jag och kysser henne.

- Moa.. Jag tänkte fråga...

- Hej, vill ni ha något? Frågar en servitör.

- Ja, en kopp kaffe. Ska du ha något? Frågar Moa och ler.

 

Hennes leende gör så jag ler,

 

- Ja, lika som henne, Svarar jag.

 

Servitrisen går iväg...

 

- Så, vad tänkte du fråga?

- Ja... Jag vet att jag kanske går för fort fram.. Men vi ska ju till Irland på Fredag och jag undrar om du vill följa med? Frågar jag.

- Allvarligt? Självklart! Svarar Moa.

- Vill du? Bra! Säger jag.

 

 

Emmas perspektiv:

 

Jag sitter i vardagsrummet och kollar på film med en filt på mig. Då kommer Harry med teét. Han sätter sig bredvid mig, jag lägger filten över honom och lutar mig mot honom.

 

- Du Emma, vi ska till Irland på Fredag och hälsa på Nialls föräldrar. Och det finns en stor säng i det rummet jag ska sova i... Börjar Harry.

- Och du undrar om jag vill följa med? Avslutar jag.

- Aa, Säger han.

- Ja självklart! Säger jag.

 

Harry ler och kysser mig.

 

- Hihi kom! Säger jag och tar hans hand.

- Vart ska vi? Frågar Harry.

 

Vi står i hallen då jag kysser honom mjukt. Jag tar av mig tröjan och fortsätter kyssa honom. Snart gör han lika... Han lyfter upp mig så jag har mina ben runt hans midja, han går in till mitt sovrum och stänger dörren. (Sen vet ni nog vad som händer efter)....

 

 

Sorry för litet kapitel! Men kommentera gärna!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards