lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

kapitel 9

Av Emma Pettersson - 2 november 2012 23:53

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

Jag sitter med Emmas dator framför mig och kollar på hennes foton. Hon är lika vacker på alla bilder.. Dörren öppnas och in kommer Emma,

 

- Hej, Säger jag.

- Hej.. Svarar Emma och hänger av sig jackan.

 

Hon går in och sätter sig i soffan.

 

- Så vad gjorde ni? Frågar jag och sätter mig bredvid henne.

- Vad.. Vad menar du!? Svarar Emma nervöst.

- Vad har hänt? Frågar jag.

- Inget?..

- Säker?

- Ja?

 

Jag ler även om jag vet att något har hänt..

 

 

Moas perspektiv:

 

- Hej Moa! Säger Louis och kommer in genom dörren.

- Halloj! Svarar jag.

- Hej! Säger Zayn och Liam som kommer strax efter.

- Hej! Säger jag.

 

Efter dom kommer Eleanor och Perrie!

 

- Hej, du är Nialls nya flickvän va? Säger Eleanor.

- Haha, ja tror det...? Svarar jag.

- Jag är i alla fall Eleanor och det här är Perrie.

- Mm jag vet det! Svarar jag.

 

Vi sätter oss i soffan och pratar. Niall lägger armen om mig och jag lutar mig mot honom.

 

- Så, ni är tillsammans? Frågar Louis.

- Ja, Svarar Niall samtidigt som han tar min hand.

- Naw, äntligen har Niall hittat sin prinsessa! Säger Louis med barnslig röst.

 

Alla skrattar. Då kommer dom sista personena, Emma och Harry.

 

- Så vad pratar vi om? Frågar Harry och sätter sig i soffan. Emma kommer efter och sätter sig bredvid.

- Att Niall har hittat sin prinsessa! Säger Zayn.

- Haha okej?

- Så, då träffas vi alla och våra flick... Börjar Zayn men slutar så fort som Liam går.

 

Jag går efter honom.

 

- Liam? ...

- Jag är ledsen... Säger han.

 

Jag sätter mig bredvid honom. Jag gråter inombords för honom och Danielle.

 

- Du, det finns miljontals tjejer där ute.. Såklart kommer du hitta en, Säger jag.

- Jag trodde Danielle var den rätta, och det är hon fortfarande... Säger Liam. Du.. Kan jag fråga dig om råd?

- Du, Liam. Jag är glad att du frågar men jag är den sämsta att ge kärleks råd. Allt jag kan säga är att, du kommer hitta det tjejen som kommer hålla livet ut. Det är bara att vänta.

 

Liam ler sorgset.

 

- Kom nu! Säger jag och räcker ut min hand.


Liam tar den och vi går ut till dom andra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards