lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Kapitel 6

Av Emma Pettersson - 1 november 2012 23:01

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Justins perspektiv:

 

Emma kollar ner i golvet för att inte få ögonkontakt.

 

- Justin, vad gör du här? Frågar Harry.

- Öhm, Emma och jag är vänner så...?

- Ni? Okej..?

- Vad gör du här Harry? Frågar jag.

- Jag ska på dejt med Emma, Svarar Harry och lägger handen på Emmas midja för att visa det så tydligt som möjligt.

 

Det gör ont att höra det...

 

- Jag är ledsen Justin, men det här är verkligen inte ett bra tillfälle... Säger Emma.

- Okej.. Jag fattar, Svarar jag besviket.

- Men du kan väl vänta eller?... Åh jag menar inte.. Det är såå kul att se dig men.. Ja, Säger Emma.

 

Harry kollar på henne och rynkar pannan. Harry och jag har inte kommit så bra överräns på sista tiden...

 

- Men vi kan väl ses imorgon? Frågar Emma.

- Okej! Svarar jag och ler.

 

Harry kollar på mig argt... Vad är det med honom?

 

- Okej men vi ska nog gå nu... Säger Harry och tar Emmas hand.

- Hejdå Justin!

 

 

Harrys perspektiv:

 

Vi sitter på resturangen.. Emma pratar men jag hör inte utan bara nickar som svar. Allt jag kan tänka på är Justin och Emma. Justin sa att han gillade en av sina kompisar och har alltid gjort det efter Selena och han gjorde slut. Menade han Emma??

 

- Så, hur länge stannar ni i London? Frågar Emma.

- Umm... En vecka till eller något. Sen ska vi till Irland och hälsa på Nialls föräldrar, Svarar jag.

- Okej, vad kul? Säger Emma.

- Umm, Emma.. Gillar du Justin? Frågar jag.

- Hur menar du? Svarar Emma.

- Gillar du Justin mer än en vän? Frågar jag igen.

- Um... Varför frågar du?

- Varför svarar du inte på frågan?

- Men om jag gör det eller inte angår väl inte dig? Om jag hade gillat honom skulle jag väl inte varit här? Harry, sluta prata om honom nu... Säger Emma med en små arg röst.

- Okej...

- Bra, Säger Emma.

- Men du gillar honom inte då? Frågar jag, Jag kan inte låta bli att slänga ut mig det...

- Nej nu räcker det, säger Emma och går från bordet och ut från resturangen.

 

Jag kommer springandes efter,

 

- Emma jag är ledsen! Jag borde inte ha frågat! Ropar jag.

- Sanningen är att jag vet inte hur jag känner, men jag vet hur jag känner för dig! Svarar Emma.

 

Jag kramar om henne hårt. Hon kollar upp mot mig, hennes blåa ögon lyser lika starkt som kristaller. Hon kollar på mina läppar och biter sina. Jag kan inte stå emot längre! Jag lägger handen på hennes ansikte och kysser henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards