lifefucksusall

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Kapitel 5

Av Emma Pettersson - 1 november 2012 21:17

A 1D and JB fanfic!

 

 

 

 

 

 

Harrys perspektiv:

 

Jag tittar på min mobil. Klockan är 9 på morgon. Ska jag ringa henne? Allt blev så dumt i går... Jag får ett sms, det är från Elle. (Kom inte på ett annat namn xD)

"Så du vill göra slut? Varför? :(" Jag svarar...

"Det är komplicerat! Men du förtjänar någon bättre! :(<3" Jag slår upp Emmas nummer och ringer.

 

- Hallå? Säger hon med en trött morgon röst.

- Hej det är Harry, Oj förlåt väckte jag dig? Frågar jag.

- Ja, men jag skulle ändå upp nu.. Svarar hon.

- Okej, har du funderat på... Ja du vet, Säger jag och hoppas på ett ja.

- Ja det har jag och visst det skulle vara kul, Svarar hon.

- Okej vad bra! Ska jag ringa dig ikväll eller?

- Ja gör det, Säger hon. Måste gå, hejdå Harry.

 

 

Moas perspektiv:

 

- Vad gör du? Frågar jag och vaknar till.

- Öhm, Harry ringde.. Vi ska på dejt!! Säger Emma och hoppar upp och ner i sängen.

- Me too... Svarar jag.

- Va? Med vem?... NIALL!? Säger Emma.

- Aa... Säger jag.

- Varför är du inte lika glad som mig? Du är ett FAN av One Direction? Frågar Emma.

- JAG ÄR TRÖTT! KLOCKAN ÄR NIO, VAD FAN TROR DU ATT JAG SKA HOPPA UPP OCH NER I SÄNGEN!???? Skriker jag.

- Ja chilla! Säger Emma.

 

 

Emmas perspektiv:

 

 

~En halv timme innan dejten börjar~

 

Moa har redna åkt med Niall. Jag är ensam i lägenheten och väntar på Harry. Då plingar det på dörren. Jag springer fort dit och öppna. Men det är inte den jag förväntar mig...

 

- Justin, vad gör du här? Frågar jag.

- Jag hörde att du var i London? Svarar han.

- Det är inte rätt tillfälle nu, Säger jag.

- Okej? Säger han.

 

Jag och Justin har varit kompisar i 1 år.. Vi träffades i en butik och har sedan varit kompisar? Ovärkligt jag vet, kan inte tro det själv... Snart kommer Harry uppför trappen.

 

- Justin?

- Harry?

- Emma!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 4 februari 2013 16:24

NY BLOGG JA0!                 Heey!! Min nya FF kommer vara på min nya blogg! DirectionNovellz.blogg.se ! Sorry if it's comlicated!! ...

Av Emma Pettersson - 3 februari 2013 15:23

Tävling avslutad!             Jag hade en tävling på BDB eller DW om huvudrollen till min nya Fanfic.. "Back Together" Vinnarna är: Casandra (Cassi) som blir tillsammans med Harry (huvudrollen nummer 1) Och Tova (Emily) som bl...

Av Emma Pettersson - 31 januari 2013 19:07

A Song To Remember                   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det sista jag hörde om Harry var att han och Taylor hade flyttat till något varmt la...

Av Emma Pettersson - 26 januari 2013 11:28

A Song To Remember                   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tar upp mobilen och skickar ett sms till Harry. Jag kan inte fatta eller jo det...

Av Emma Pettersson - 20 januari 2013 22:01

A Song To Remember                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Liam och Niall väljer att köra mig till flygplatsen. Jag har redan sagt hejdå till Lou...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards